czwartek, 20 października 2016

Witam, witam... NIESPODZIANKA!

Witaajcie moi drodzy czytelnicy... zapewne dziwicie się co ja tu jeszcze robię 8) od kilku miesięcy nie pojawił się żaden post :{. Myślę  od dłuższego czasu nad powrotem. Alee... nie wiem czy ktokolwiek po tak długiej nieobecności by to jeszcze czytał :))))))) Post ten został stworzony po to, abym mogła zobaczyć ile ludzi jeszcze tu zagląda ") Piszcie w komentarzach  co myślicie o moim powrocie, czy warto i ile jeszcze chcielibyście rozdziałów do końca opowiadania. Jeżeli zebrałaby się jakaś większa grupa ludzi to blog ponownie rusza od listopada!
Pozdrawiam!!!

♥ ♥ 

53 komentarze:

  1. Ja jestem i niecierpliwie czekam na KAŻDY rozdział bez względu na przerwy itp.
    Pozdrawiam
    Lottie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Lottie. Nie mogę się doczekać twojego powrotu. Kiedy cię nie było przeczytałam Legendarną Nienawiść trzy razy!
      Do zobaczenia,
      Katy

      Usuń
    2. WOW! Nie spodziewałam się, że to co pisze może aż tak zaciekawić :) Miło mi <3

      Usuń
  2. masz szczęscie że jestem bardzo cierpliwy. dawaj rozdział, szybko, wiem ze spokojnie mozna by mnie nazwac hipokrytą bo sam dawno nic nie dodalem, ale mimo wszystko czekam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz ze mnie przykład i pisz rozdział <3

      Usuń
  3. Jeżeli myślisz, że nie wpadam na tego bloga, to muszę cię zawieść.Masz rację. Jestem tu absolutnie codziennie i doszłam do wniosku, że chyba powinnam cię znienawidzić. Ale tego nie zrobię, bo kocham to Dramione 😂
    Wracaj, bo inaczej cię znajdę i rozdziały będziesz pisać palcami stóp, ponieważ rąk osobiście cię pozbawię.
    To chyba tyle.Podniosłam cię na duchu, prawda ? Wieem ♡
    Pozdrawiam i weny
    A.C

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja mogłabym Cię zostawać, no jak?! 😊😁
    Czekam, czekam i mam nadzieję że się doczekam 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę zapewnić... mówiąc brzydko ,,niezły rozpierdol" w rozdziale
      ♡ ♡

      Usuń
  5. Czekam na rozdział dodawaj go szybciej nikt tego bloga nie opuścił wchodzę tu codziennie i patrzę czy jest nowy rozdział dodawaj go szybciej

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście że chcemy żebyś wróciła. Bez tego bloga nic nie będzie takie samo więc wracaj. Weny😄

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracaj!! ������

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracaj jak najszybciej Kochana ! CZEKAM NIECIERPLIWIE! Zaglądam tu codziennie czy czasami coś się nie pojawiło. Jak najwięcej rozdziałów! Piszesz cudnie i nie ma co więcej mówić 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to na prawdę wiele dla mnie znaczy ♡

      Usuń
  9. A kto by nie chciał, żebyś wróciła. Przez te wszystkie miesiące nie traciłam wiary i sprawdzałam co tydzień czy czekoś nie dodajesz. Wróć jak najszybciej. Rozdziałów jak najwięcej. 😝😝😝.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się łezka kręci w oku :') Dziękuję

      Usuń
  10. Jejku! Tak się cieszę!
    Rozdziałów jak najwięcej
    I weny życzę

    OdpowiedzUsuń
  11. Już mi tu wracaj 💓 Twoje opowiadanie jest boskie 😂❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej kobieto !
    Jak widzisz prawie dostaliśmy orgazmu na wieść, że wracasz. GDZIE JESTEŚ, NA MERLINA ?!
    Jeśli nie odezwiesz się do... poniedziałku, znajdę cię. I pozwolę Zabiniemu poszukać mózgu w twojej szafie.
    Pozdrawiam Diabelnie Serdecznie i weny ♡
    A.C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie muszę przeczytać od początku całe opowiadanie. Potem dopiero mogę pisać rozdziały ♡ Jeszcze trochę poczekasz 8)

      Usuń
  13. Strasznie się cieszę że jednak nie zapomniałaś o blogu. Ja jestt jego wierną fanką i będę czytać zawsze i wszedzie. Mam nadzieję, że jednak wrócisz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie się cieszę że jednak nie zapomniałaś o blogu. Ja jestt jego wierną fanką i będę czytać zawsze i wszedzie. Mam nadzieję, że jednak wrócisz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dobrze, że nie zapomniałaś o tym blogu. Dawno mnie tu nie było, a dzisiaj wpadłam i jak zobaczyłam ten post to aż mi się humor poprawił. Wracaj jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooooh! Tak mi Cię brakowało! Gdzieś Ty się podziewala :* Jasne że chcemy Twojego powrotu... A wiesz już listopad to pisz tam cos ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak mogłaś skończyć w takim momencie ! Nic przez cb nie rozumiałam przez taki czas ... Potrzebuje tych rozdziałów do prawidłowego funkcjonowania! *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jasne że chcemy ^^ Dodawaj dodawaj już nie mogę sie doczekać

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo spodobał mi się ten blog. Normalnie nie czytam dramione z Hermioną Riddle Ale teraz zrobiłam wyjątek i uważam że było warto :D Czekam na nowy rozdział i daj cynk jakbyś miała zamiar coś dodać w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog ♡♡♡ będę czekać. Daj znać czy już coś tam piszesz bo mnie zżera ciekawość. Ta niewiedza jest taka ugh... lepiej bym się poczuła jakby z dala znać czy będziesz pisała .. B) jesteś moim ostatnim lekarstwem na nerwice xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog ♡♡♡ będę czekać. Daj znać czy już coś tam piszesz bo mnie zżera ciekawość. Ta niewiedza jest taka ugh... lepiej bym się poczuła jakby z dala znać czy będziesz pisała .. B) jesteś moim ostatnim lekarstwem na nerwice xd

    OdpowiedzUsuń
  22. A na bocznym pasku... OD LISTOPADA XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam z niecierpliwością na nowy rozdział. A twój blog tak strasznie mi się spodobał, że przeczytałam go już chyba z 10 razy. Pisz dalej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hejka, uwielbiam twoje opowiadanie i mam nadzieję, że będziesz dalej pisać. Wczoraj je znalazłam i już pokochałam. Życzę weny!!!!
    ~ Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam już tak długo 😭 Opowiadanie miało być od listopada , a już prawie połowa grudnia 💔💔 może taki mały prezent w postaci powrotu ? Serio kocham to opowiadanie i mam nadzieje na nowy rozdział 💕💕💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodze tu co jakis czas, patrze, nic nie na od pazdziernika, płacze, czytam od początku, moja dusza płacze °-° Mam nadzieje, że zrobisz nam taki mily prezent na gwiazdke w postaci nowego rozdziału ♡♡♡
      Pozdramiam ;**

      Usuń
  26. Zastanawiam się od kiedy mogę pochwalić się taką cierpliwością. Brawo! Dzięki tobie, mimo cholernej ochoty na brutalne morderstwo, grzecznie czekam na rozdział. Ja tu tak tylko mimochodem wchodzę, aby poinformować Cię że jest...
    UWAGA... 15 GRUDNIA. no. To chyba tyle. Nienawidzę Cię. Ale kocham twoje opowiadanie. Chyba już to pisałam. No ale. GRUDZIEŃ ! 15.!
    Weny kochana :* Mam nadzieję, że w nocy coś cię kopnie. Mocno.
    Pozdrawiam
    A.C

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekam i jestem chętna na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czekam cały czas. Weny na rozdziały ❤

    OdpowiedzUsuń
  29. Miało być od Listopada a mamy 31 grudnia. Kobieto my tu wszyscy czekamy niecierpliwie na nowy rozdział. Każdy chce wiedzieć jaki będzie 30 rozdział, wiesz że słowa 4 listopada napisałaś pod komentarzem wrócę wrócę a jeszcze nie wróciłaś to chyba Zabini bardziej dotrzymuje słowa niż ty. Mam nadzieję że rozdział niedługo będzie. A i szczęśliwego Nowego Roku.
    Pozdrawiam: Laskida

    OdpowiedzUsuń
  30. Święta, święta i po świętach a tu już lepsze pajęczyny niż w legowisku Aragoga

    OdpowiedzUsuń
  31. Umieram !! Umieram z tęsknoty !

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie w tym momencie oficjalnie strzelam focha. Z przytupem i melodyjką. Blogger Cię wsiąknął, czy co?! Jest już luty.
    Uwaga : L U T Y. Dokładnie 20.Ciekawe który to mój komentarz pod tym postem. Grrr. Nie lubię Cię. Zemszczę się !
    Weny. Żeby mocno kopnęła cię w tyłek. Lepiej ona niż ja, bo w przeciwnym wypadku nie usiądziesz wygodnie na krzesełku. A Zabini Ci w oko !
    Anna Czuczejko

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja również bardzo chętnie przeczytał kolejną część :) może mniej pokręconą niż te z podziemiami i czekam na powrót Burzy trochę brakuje mi tego wątku

    OdpowiedzUsuń
  34. Usycham śmiercią powolną z tęsknoty za tą historią. Ok brakuje mi tego, a szczegolnie kreacji charakterow postaci. No i jak mozna skonczyc w takim momencie. ,, Wracam w listopadzie", hę ? :D Coś , coś nie bardzo wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń